Teardown to symulator złodzieja z mechanikami rodem z Minecrafta
Materiał został nagrany przy okazji testowania systemu odpowiedzialnego za udźwiękowienie, który – co ciekawe – będzie korzystał z technologii path tracingu.While working on missions I've had a little side project rewriting the acoustic simulation. I'm now using path tracing to sample environment and materials. Early reflections works really well (by trashcans for instance) but reverb is not great. Any audio experts out there? pic.twitter.com/UwQRlAxm8o
— Dennis Gustafsson (@tuxedolabs) May 18, 2020
Trzeba przyznać, że Teardown prezentuje się naprawdę ładnie. Gra będzie się opierała na dość ciekawych założeniach – celem gracza ma być przeprowadzenie udanego skoku (czyli kradzież „fantów”, a następnie bezpieczna ucieczka). Więc skąd nawiązanie do Minecrafta? Wykonując zadanie będziemy mogli niszczyć otaczający nas świat oraz budować różnorakie obiekty. Produkcja ma oferować graczom olbrzymią swobodę kształtowania środowiska – wszystko dzięki wykorzystaniu grafiki opartej na tzw. wokselach.
Omawiany tytuł został zapowiedziany w październiku zeszłego roku i zrobił wówczas całkiem sporo szumu. Teardown trafi na komputery jeszcze w tym roku (w ramach wczesnego dostępu).
Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine 2020-05-21 17:06:54